Restaurant verhuisd

Dit restaurant is verhuisd naar Mient 3, 1811NB Alkmaar

Op dit adres zit nu: Brownies & DownieS

1. Afgelopen vrijdag via VV bij restaurant Mij in Alkmaar wezen eten. De bon zegt dat je hem kunt gebruiken als lunch of diner, van woensdag tot en met vrijdag en op zondag. Echter wanneer je woensdag wilt lunchen heb je al een probleem....de tent gaat pas om 17.00 uur open...De rest van de week gaan ze om 12.00 uur open. Geweldig denk je dan, maar helaas om 12.00 uur nog geen lunch...de keuken gaat pas om 13.00 uur open????? Vreemd!! Afijn, dan toch maar als diner. Eenmaal aangekomen wordt er aan ons gevraagd of we zin hebben in een broodje op tafel. Nou heerlijk! Er wordt voor het gemak wel even vergeten te zeggen dat je dit NIET van het huis krijgt....Jammergenoeg was het brood niet te eten! Het proeft behoorlijk naar gist, is niet gaar van binnen maar om het toch weg te krijgen kun je het in bijgeleverd bakJE "saus" dippen....De inhoud van dit bakje is overigens net voldoende voor 1 broodje en je krijgt 4 broodjes waarvan je de rest dus moet dippen in het bakJE olijfolie met zout, waar je van houden moet....Voor je het voorgerecht opgediend krijgt is de bediening heel snel aan je tafel zodra ze zien dat je net je laatste slokje uit je glas doorgeslikt hebt, immers op drank valt te verdienen. En dan ineens is het voorgerecht daar! Het is goed dat ze je dat vertellen want je moet een goede bril op hebben om tussen al het schilderwerk op de borden enig stukje vlees of vis te vinden! Waarom van die vreselijk grote borden met zo'n kleine hoeveelheid eten erop? Dit geldt ook voor het hoofdgerecht! Wanneer je de kip besteld dan krijg je een kwart van een kipfilet en een stukje kipvleugel.....Wij zijn met een nog niet eens voor de helft gevulde maag weer naar buiten gegaan. Wanneer je in een restaurant gaat eten dat een michelinster heeft dan kun je verwachten dat je een sate prikker nodig hebt om je stukje vlees op te eten maar in een restaurant aan een doorgaande weg in Alkmaar...??? Ik verwacht als ik uit eten ga dat ik een behoorlijk stuk vlees op mijn bord krijg. In ieder geval voldoende zodat ik niet op de terugweg naar huis nog moet stoppen bij de snackbar. Tevens zat de tent vol met VV gasten, immers iedereen at hetzelfde. Je krijgt nl. als VV gast een aparte menukaart. Wellicht moet de eigenaresse gaan nadenken of ze misschien haar kaart en porties moet gaan aanpassen wil ze haar tent vol krijgen met niet alleen VV gasten en wil men na één keer gegeten te hebben nog een keer terugkomen. Nu zal ik in ieder geval niemand attenderen op dit restaurant. Alkmaar heeft gelukkig vele andere restaurant waar je lekker en vooral genoeg te eten krijgt.

4,1