1. Wij hebben hier vorige week met een groep van 8 personen gegeten. Toen de voorgerechten geserveerd werden, had de serveerster enkel de mijne vergeten, terwijl zij bij het opnemen van de bestellingen bij mij begonnen was. Ik kreeg mijn voorgerecht binnen toen de rest het al opgegeten had. Tijdens het serveren van de hoofd gerechten zei de serveerster toen zij de helft van de tafel al had voorzien van hun gerechten dat het de verkeerde gerechten waren en dat het voor een andere tafel behoorde.

Eenmaal voorzien van de juiste gerechten was het niet te eten. Mijn steak moest medium zijn en was rauw van binnen. De rest van het gezelschap was ook niet enthousiast over hun gerechten die overigens ook belachelijk duur waren. Ik ga hier nooit meer eten. Enige positieve is het mooie interieur.