1. Marloes 1424 punten

Bij binnenkomst werden we niet vriendelijk verwelkomd.De drankjes kwamen vlot maar er werd niet uitgelegd hoe het principe in zijn werk ging.Toevallig zagen we bij andere gasten hoe het werkte.
    Het bestellen van de rondes ging redelijk,al kwam de ene keer alles tegelijk en en de andere keer werd het eten heel verspreid uitgeserveerd. Niet alle rondes waren compleet dus moesten we geregeld vragen waar iets bleef.
    Het eten was op zich oke al was de ossenhaas veelal taai en waren de garnalen veel te doorbakken.
    We voelden ons niet echt welkom,kregen niet uitgelegd welk gerechtje wat was.Het personeel wil graag dat je drinkt,dat is ons veel gevraagd. Maar wij vonden de vriendelijkheid ver te zoeken.
    Zelfs het uitdraaien van de rekening kostte veel moeite,na 2 keer vragen en 15 minuten verder (met maar één andere bezette tafel) kwam 'ie dan eindelijk.
    Ook was de vloer van het toilet een beetje vies.
    Kortom:Sushi is zeker lekker maar niet hier!Wij gaan niet meer op herhaling en raden MoshiMoshi niet aan bij anderen!

5,9