1. Op een zaterdagavond wezen eten bij Wok het Oosten gelegen bij Station Amersfoort. Na binnenkomst werden we netjes naar onze tafel gebracht. Het restaurant oogt gezellig en ziet er netjes uit. Het eten vond ik redelijk tot goed, ik vond de keuze namelijk een klein beetje beperkt maar er zullen ongetwijfeld veel mensen zijn die dit ruim voldoende zouden vinden. Er werken bijna alleen maar dames in de bediening waarvan een aantal niet bijzonder vrolijk oogde. We waren met een groep jonge jongens (20+) en dan is het af en toe wel leuk om een vriendelijke lach te ontvangen maar in tegenstelling tot dit keek de bediende ons ronduit zeer ongeïnteresseerd aan. Daarnaast duurde het lang voordat je drinken bezorgd werd en wanneer we informeerden naar onze drankjes werd mevrouw (bedienster) nog chagrijniger en kregen we kil te horen dat het er wel aankwam. Daarnaast was het bier niet van één van de ''grotere merken’’ maar in plaats daarvan was het een onbekend merk wat ik zelf niet heel lekker vond (smaken kunnen natuurlijk verschillen) maar waar ik wel de zelfde prijzen voor betaalde als de ‘’premium bieren’’. De eigenaar vond ik het grootste pluspunt aan deze zaak, zeer attent en zeer representatief en maakt met iedereen een praatje. Al met al zeker de moeite waard als u voor een mooi prijsje uit eten wilt.

6,7