1. Op uitnodiging met een grote groep meegeweest voor het barbecuen en bijbehorend buffet. De locatie is erg mooi en het gebouw zelf ook. De Scandinavische sfeer is erg goed neergezet. Het eten daarentegen vond ik wat karig. Veel vis, waardoor de keus voor mij vrij beperkt was. De bereiding van het vlees etc. op de barbecue werd door enkele groepsleden verzorgd, dus daar kan ik verder weinig over melden. Ik vond het erg netjes dat de eigenaar direct kwam helpen toen de gasfles van de barbecue leeg was. Wel jammer dat er niet op kooltjes werd gebakken, want dat deed aan de smaak een beetje af. Tegelijkertijd dat onze groep er was, vond in de naastgelegen zaal een bruiloft plaats. Dit zorgde voor een nogal vreemde sfeer. Aan de ene kant mensen in vrijetijdskleding en aan de andere kant iedereen opgedoft in pak en galadress.