1. Helaas, een slechte ervaring met restaurant het Schip. Met 8 personen pannenkoeken eten met groupon. De ontvangst was prima. We werden netjes naar de tafel gebracht en er werden zit-verhogers geregeld voor de kids.

Viel ons op dat het interieur erg verouderd is en aan vervanging toe. Ook hing er een muffige lucht. Het tafelkleed en ook de zitverhoger waren echt vies. Al met al een smoezelige indruk.

Toen een ieder gearriveerd was, de pannenkoeken besteld.. Bestelling was niet helemaal zoals we deze hadden opgegeven en duurde toch ruim drie kwartier. (we waren naast twee andere gasten, de enige in het restaurant). De pannenkoek van onze zoon van 3 jaar was aangebrand. Deze moest opnieuw. Hij kreeg zijn pannenkoek toen een ieder klaar was (sommige na twee happen al).

Een aantal Pannenkoeken waren naar ons idee niet goed gaar (kon de strepen in het deeg trekken aan de onderzijde met een vork. Ook zaten er zwarte stukjes (verbrand deeg) op en aan de pannenkoek. De pannenkoek van onze zoon, die later kwam was ook niet gaar.

We mochten nog een pannenkoek bestellen en deze zouden meer door-gebakken worden. Helaas hadden we hier niet meer zo'n vertrouwen in.

We hebben de meneer bedankt voor de moeite en afgerekend. Onze zoon van 3 erg teleurgesteld!

Voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar.

1,2