Op dit adres zit nu: Restaurant L&V

1. Eatcetera kwamen we na geweldige ervaringen in Wageningen nu ook tegen in Ede en het concept is hetzelfde. Vergelijken lijkt me niet echt eerlijk, omdat het PTC-restaurant en het PTC hotel zich nog moeten bewijzen. Daarvoor moeten er vooral in het weekend mensen komen en die komen er steeds meer. Afgelopen zaterdag was het restaurant voor de helft gevuld en alle tafels kregen genoeg aandacht. Een driegangendiner voor 25 euro is spotgoedkoop. De geitenkaassalade en de rollade van hertenschouder kunnen aanbevolen worden. Als hoofdgerecht kiezen we voor hertenrugfilet en ook hierbij, hoewel niet aangegeven op de kaart heerlijke gestoofde peertjes. Crêpe Suzette aan tafel bereid toe. De glazen rode wijn werden goed vol geschonken. We hadden niks te klagen. Ga er gewoon eens heen voor het eten. het is er prima.