Deze zaak is verhuisd naar Doesburgsedijk 11, 6953 AK, Dieren

Op dit adres zit nu: Kiyo Sushi

1. Met groupon in dit restaurant gegeten. Het was in alle opzichten uitstekend.
    Begroeting bij de entree. Jassen werden keurig aangenomen. En vervolgens een mooi plekje bij het raam.
    4 gangen menu. Eerste gang een prachtig opgemaakt "vishapje"in de vorm van een bloem. Tweede gang een heerlijke soep. Derde gang een perfect gefrituurde gamba met daarbij een ander visgerecht in de vorm van bolletjes. Vierde gang bami, gesneden ossenhaas, uitstekend bereid.
    En vervolgens tot onze verrassing een 5e gang van de kok als toetje: balletjes rijst in honingsaus.
    Bediening zeer attent en vriendelijk. Koffie na. Bijbetaling voor 3 pils, 2 wijn en 2 X koffie iets meer dan 16 euro.
    Als ervaren restaurantbezoekers kan ik zeggen dat dit een uitstekende maaltijd was. Fraai geserveerd. Wachttijden tussen de gangen precies goed.
    Komen hier graag terug ook zonder groupon; het was een ontdekking.