1. G. Straatsma

Oh oh oh, wat een verschrikkelijke ervaring hebben wij hier afgelopen weekend helaas gehad! Wij hadden een Groupon kado gekregen, omdat onze dochter van 1 gek is op pannenkoeken. Vol goede moed gingen we naar binnen, vervolgens werden we niet ontvangen... beetje onwennig zijn we maar aan een tafeltje gaan zitten. Pannenkoeken waren ontzettend slecht. Zwaar op de maag liggend en niet gaar... Toch ben ik zo dom geweest om er 2 te eten (het was nou eenmaal 'onbeperkt' pannenkoeken eten). De kaas pannenkoek was ontzettend vet en de appelpannenkoek was bijna onzichtbaar onder de enorme laag suiker die er al op lag. De ober klaagde tegen ons dat het meisje wat er ook werkte er niets van snapte, en hij werd daar 'stressy' van! Schandalig dat hij op die manier over zijn collega sprak. Als klant zit je niet te wachten op dat soort geroddel. Toen er wat meer mensen binnenkwamen (wij waren vroeg) vertelde hij ons dat hij het vreselijk vond dat het 'zo druk' werd. Wat is dat voor een gastheer? Het leek wel een grap! Een gezin verderop kende hem overduidelijk en de gesprekken die er werden gevoerd waren zeer asociaal. De kinderen van dat gezin werden constant afgeblaft. Verschrikkelijk om te zien dat mensen zo hun kinderen behandelen. We kregen geen stroop en suiker, bestek werd constant weer weggehaald en we moesten ontzettend lang wachten op de pannekoeken. Ik was zo blij toen we eindelijk naar huis konden. Wat een aanfluiting! Vreselijke tent. Het was ook nog eens ontzettend vies en oud. In de gang werd zelfs gerookt. Ik zal er nooit meer komen en ook al mijn vrienden met kinderen waarschuwen voor deze verschrikking. Groupon zou geen zaken met deze mensen moeten doen.
    Ps. Ik heb nog een 2 voor service gegeven, omdat het meisje op haar manier nog wel haar best deed!

1,5