1. Wij hebben een slechte ervaring met Duinzicht. Op vakantie in Zeeland en heerlijk eten in restaurant Duinzicht, zo dachten wij. Een kleine menukaart, omdat er niet zoveel klanten zijn in de wintermaanden. Oke. Maar wat als je bestelt en de ober terug komt uit de keuken om te zeggen dat het niet op voorraad is.. We werden min of meer verplicht een tournedos te nemen. Dat was nog het enige vleesgerecht, dat besteld kon worden. De menu kaart klopte ook niet met wat aangegeven was op internet. We stelden voor, een tournedos te nemen, maar wel voor de prijs van de kalfsentrecote. Daar werd niet aan voldaan. De ober legde het probleem zelfs bij ons alsof wij geen begrip hadden. Het enige wat ons te doen stond, was om op te stappen. Er is werkelijk niets gedaan, om ons tegemoet te komen. We hebben een ander restaurant gezocht, maar het heeft wel een domper op de avond gezet. Absoluut niet klantvriendelijk. Geen aanrader voor de wintermaanden. .februari 2013