1. Onderweg naar een voorstelling in Orpheus kwamen we op woensdagavond langs dit panne(n)koekenhuis. We hadden niet al teveel tijd en vroegen of we na een panne(n)koek en een drankje binnen een half uur weer buiten konden staan. De vriendelijke jonge serveerster ging het even navragen. geen probleem was het antwoord. Daar hebben ze zich ook keurig aan gehouden.
    In het nagenoeg lege restaurant, op een gezelschapje met een krijsende baby na, stonden drie dames in de bediening. Twee tafels waren nog vies maar werden bij het zitten gaan keurig schoongemaakt. Dan vraag ik me wel af hoe dat op een drukke zaterdag moet!?
    De vettige deegplakken waarover de vorige recensent het heeft troffen wij gelukkig niet. De panne(n)koek had naar mijn mening iets langer gebakken mogen worden. Dat is echter ook een kwestie van persoonlijke voorkeur. (En he, Ik wilde binnen een half uur weer buiten staan!)
    Er hing een niet thuis te brengen muffe geur in het restaurant. De aankleding van het panne(n)koekenhuis was sfeervol. Bij het bestellen van een pilsje kreeg ik de keuze tussen drie formaten.
    Ook de bediening was uiterst vriendelijk en correct.
    Mochten we ooit weer in de buurt zijn dan ga ik met een gerust nog eens terug.