Op dit adres zit nu: Apart!

1. Onlangs met mijn lieve vriendin een hapje wezen eten in dit restaurant. Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel; een mooi en strak design, warm en qua stijl best sfeervol. We werden op vriendelijke wijze verwelkomt door een aardige en klantvriendelijke jongeman.

Wat opviel was dat we de enige gasten waren, nou hoeft het voor ons niet zo druk te zijn, maar zo leeg is ook niet echt sfeervol. Uiteindelijk kwamen er tijdens ons diner nog twee mensen en daar bleef het bij.

Ons werd gevraagd of wij van vakantieveilingen waren en of we de bon gelijk wilden inleveren. Dat hebben wij gedaan en we kregen een printje met onze keuzemogelijkheden.

Dit kwam wat minder leuk op ons over. Uiteraard zou er een andere keuze gelden, gezien de bon, maar om ons nu ineens een vodje in de handen te geven kwam wat raar over. Het was een gekreukeld printje in een insteekhoesje, waar zaken waren doorgekrast en aan waren toegevoegd. Het zag er eigenlijk niet uit en kwam erg amateuristisch over.

Uiteindelijk kwam ons eten, het voorgerecht was wat karig; Papadums. Dit durfde ze de eerste van de vier gangen te noemen. Het is wel lekker, maar om dat gang één te noemen gaat wat ver. Het is een hongerstiller. ;)

Daarna kipballetjes, zo noem ik het maar even. Er was wat sla bijgelegd en dat was het. Geen peper, zout, olie, citroensap, niets; totaal niet op smaak gebracht. De smaak van de kipballetjes was ok, maar niet meer dan dat.

Het hoofgerecht viel ook wat tegen, de beloofde salade en de pasta werden niet bij het diner geserveerd. De geroosterde kip smaakte goed, maar was wat kaal en simpel met de droge rijst en het beetje saus erbij. Hier had meer gemaakt van kunnen worden.

Qua toetje was niet alles aanwezig, het was of koffie of een dame blanche, dat viel tegen. De koffie van mijn vriendin smaakt goed, mijn blanke dame op zich ook, maar het was wat ijs met slagroom, niet speciaals en echt minimaal allemaal.

Al met al was het eten redelijk, maar wat wenig en niet goed genoeg op smaak gebracht. Het gevoel dat wij kregen was alsof we tweederangs-bezoekers waren, vanwege onze ‘bon’. Het eten dat we kregen was gewoonweg niet overtuigend en het was geen feest of lekker etentje, daar stel je je wat meer bij voor.

We hebben het wel erg gezellig gehad, maar dat had met ons zelf te maken, we hebben het samen snel naar de zin en we maken er altijd wel wat van. :) Doch voor het ‘uit-eten-gevoel’ zouden we niet snel weer afreizen naar dit resaurant, in ieder geval niet met een aanbieding-bon zoals van vakantie-veilingen b.v.

Een tip voor de ondernemer; mensen die bij jullie komen eten met een aanbieding-bon zijn potentiële vaste klanten. Geef ze een topavond, heerlijk eten en breng het positieve gevoel over, zodat je wellicht er vaste klanten aan over houdt. Zie het als een investering. Beknibbel niet, dat werkt averechts.

Plus: Mooi en strak ingericht, vriendelijke bediening, gratis karaf water.
    Min: Weinig eten, niet op smaak gebracht, weinig volk, geen menukaart maar vodje, bepaalde gerechten of dranken waren niet vooradig, niet complete maaltijden, weinig keuze, met een aanbiedingsbon een beetje een tweederangsbezoeker.