1. Gister wezen eten bij Ovedius met een voucher van vakantieveilingen, 3 gangen menu voor 2 personen excl. drankjes. Nog nooit zo onbeschoft behandeld. We moesten vooraf reserveren dus dat hebben we ook gedaan. Bij binnenkomst was er al niemand die ons kwam begroeten en naar een tafel bracht. Eenmaal aan tafel duurde het een kwartier voor we eindelijk geholpen werden. Op het super kleine stukje biefstuk na waren het voor- en hoofdgerecht ok. Maar ook zeker niet meer dan dat. Naast ons zat een stel die ook via vakantieveilingen bij Ovidius waren gaan eten. Toen zij toe waren aan het dessert kregen ze te horen dat de desserts op waren. Even later kregen ook wij dit te horen (het was toen 20.00 uur). Ipv ijs, taart of tiramisu die ons beloofd werd aan het begin van de avond konden we nu kiezen voor koffie of thee. Hier waren wij het niet mee eens. We hadden betaald voor een 3 gangen menu. Wij stelden voor dat ipv het toetje we dan onze drankjes gratis wilden. Dit was geen optie volgens de ober. Wij vroegen hem zijn manager te halen. De manager was niet bereid om naar ons toe te komen dus besloten wij naar de manager te gaan samen met het andere stel. Hier ontstond een hevige discussie. De vrouw ging gelijk in de aanval ipv dat zij met een oplossing kwam. We waren stomverbaasd. We werden respectloos behandeld. Uit eindelijk besloten we onze drankjes te betalen en zo snel mogelijk weg te wezen en zeer zeker nooit meer terug te komen. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Ik raad iedereen af hier te gaan eten.