1. We hadden met vijf personen gereserveerd om 19.00 uur. Het werd steeds drukker in het restaurant en tussen 19.00 en 19.45 uur is ons vier keer gevraagd of we wat wilden drinken. Aangegeven dat we inmiddels wel wat eten wilden bestellen. De serveerster gaf aan dat zij van het drinken was en van eten geen verstand had!?
    Iets later kwam ze toch onze bestelling opnemen.
    Om 20.00 uur vertelde diezelfde serveerster ons dat de soep (voorgerecht) er bijna aankwam. Toen we om 20.30 uur nog steeds niets te eten hadden, ook geen soep, navraag gedaan bij de manager. "oh, u heeft nog steeds niets gegeten? Ik kom zometeen naar uw tafel maar dat kan nog wel een tijd duren''?!
    Toen zijn we, na ons beklag gedaan te hebben, vertrokken met knorrende maag.
    Het excuus was dat het onverwacht druk was. Best vreemd op een zaterdagavond toch? Wat een slecht excuus.
    Dit restaurant heeft duidelijk zijn zaken niet op orde en er word niet gecommuniceerd tussen bediening en management.
    Hashi Ya, bedankt voor het verpesten van onze zaterdagavond uit! Hier gaan we nooit meer naartoe.