1. Was met een zakenrelatie in Hoogvliet , we besloten wat te eten bij een restaurant , de bediening was opdringerig en gemaakt vriendelijk en probeerde zich in de gesprekken te voegen , dit is niet gepast.
    Tijdens eten een flesje huiswijn besteld , wij kregen hierop een huis tafelwijn van supermarkt hoogvliet (ja stond op etiket!!) op tafel die ook nog eens een verdroogde kurk had (te lang rechtop gestaan) de wijn was bedorven maar volgens zilver rijn nog goed te drinken , het eten leek in de verste verte niet op normaal eten , de bestelde garnalen waren al geruime tijd overleden (bedorven). we hadden beter kunnen gaan eten uit de vuilnisbak van de plaatselijke aldi , hier is immers een betere ambiance minder bemoeizucht en hogere kwaliteit. Ik heb in totaal 43 euro moeten betalen voor bedorven eten en drinken met bemoeizuchtig personeel. Bah ,,, tijd voor de smaakpolitie