Op dit adres zit nu: Syrisch Eten

1. Zojuist terug van een gezellige avond BBQ restaurant Apeldoorn. Wij hebben met zijn vijfen wederom een bijzonder fijne avond gehad.

Wij zijn in december 2011 hier ook wezen eten via vakantieveilngen en hadden zo'n leuke avond gehad, dat we beloofd hebben hier weer eens terug te komen. Voordat we richting Apeldoorn vertrokken nog even de rescencies of eet.nu gelezen, maar er zijn mensen die durfen een onvoldoende (zeer treurig) te geven of zeggen zich te schamen voor vrienden die ze hebben meegenomen (erg triest). Deze taferelen doen mij een beetje denken aan mensen die klagen op vakantiereiswijzer.nl of zoover.nl over hun all-vakantie naar Turkije over dat het eten niet uitgebreid of gevarieerd genoeg is. waarschijnlijk dineren ze thuis elke vijf-gangen met prive-kok en gaan ze in het weekend voor de afwisseling naar de Librije in Zwolle.

Wederom een hartelijke ontvangst en een tafel die reeds gereed op ons staat te wachten. Lees goed: in het weekend vr/za/zo is er een toeslag van 2,50 per persoon zoals te lezen staat op de site, ik geef toe dit staat niet aangegeven op de vakanteveilingenbon. De groentesoep was mwoah, de kippensoep was heerlijk.

Qua BBQ arrangement valt er te kiezen uit vlees: biefstuk of gehaktballetje (deze vallen inderdaad van de spies), vis (garnalen, top! en wit vis) en kip (2 marinades en kippenbouten). Daarnaast was er ook te kiezen uit kipnuggets, worstjes etc en een saladebar met een veelvoud aan sauzen. Voor ons als simpele eters meer dan prima, voor mensen die exclusiever verwachten: waarom ga je dan naar een BBQ restaurant?

De drankjes werden goed aangevuld en de frietjes knapperig geserveerd. Het personeel was super vriendelijk en zorgde voor een goede sfeer in dit knusse restaurant.

De normale prijs van 32,50 per persoon is mijn inziens ook teveel, maar ik zag geen mensen zonder vakantieveilingen bon dus dan weet je van te voren ook ongeveer wat je betaald toch?
    Onze grote dank voor mijn broertje (met een spierziekte) die voor de kinderprijs mocht mee/eten, ook hij heeft een leuke avond gehad.

Uiteindelijk is dat ook de vraag die je jezelf na afloop stelt: heb je een leuke avond uit gehad? Het antwoord is absoluut en ik kan het een ander ook van harte aanbevelen. Mocht je je echter verheugd hebben op een exclusieve maaltijd of wil je met je vakantieveilingenbon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ga dan naar een drie Michelin sterren restaurant.

Kies je voor een BBQ restaurant met onbeperkt van goede kwaliteit eten en drinken met een selecte keuze met goed personeel en een 'gewoon' een leuke avond uit met een groepje dan ben je hier aan het goed adres.

Bedankt!