Op dit adres zit nu: La Gioia

1. Een zeer slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Wij komen er nooit meer terug! Na een uur wachten op onze gerechten kwam de mededeling dat een van de gerechten niet geleverd kon worden. Dit hadden ze 45 minuten daarvoor ook al kunnen weten, vervangend gerecht gekozen. Na 1,5 uur eindelijk onze bestelling gehad. Ik had de pittige spareribs, deze waren zoet. Anderen laten proeven, vonden het ook zoet. Andere medebezoeker had drie verschillende wraps gekozen: vegetarisch, kip en gehakt. Kreeg twee gehakt en een vegetarisch. Geklaagd over de wraps, ze bood aan om een nieuwe met kip te halen, maar hadden geen zin om daar nog op te wachten. Ook bij de spareribs bood ze aan om ze pittiger te maken, maar wilde ik ook niet op wachten. Uiteindelijk drankjes gratis gekregen. Kok kwam erbij staan en beweerde dat de spareribs echt wel pittig waren, dan moesten we komen kijken. Ik heb van alles geproefd, maar geen Spaanse peper daarin. Dan kan de smaak van ieder persoon anders zijn, maar zoet is voor niemand pittig.