1. Vorige week vrijdag gegeten met 5 personen. We werden vriendelijk ontvangen en mochten plaatsnemen aan een mooie tafel bij de open haard. Sfeervolle inrichting! Na een aperitief de kaart bekeken en die biedt een goede keus aan vlees en vis gerechten alsmede pizza's en pasta's. Ook vertelde de jongeman van de bediening ons een aantal aantrekkelijke gerechten buiten de kaart om. Flexibel is de keuken zeker, daar een aantal van ons graag een pasta als voorgerecht wilde, geen probleem werd ons verteld. Als hoofdgerecht werd er drie maal de 'vis van de dag' besteld, ditmaal een griet met diverse groenten waaronder venkel en een olie van steranijs. Porties zijn goed en de vis was super gebakken. Tweemaal werd ook de entrecote besteld, een prachtig stuk vlees goed gebakken in eigen vet. Als dessert nog genoten van twee overheerlijke creme brulees en zeer smaakvolle koffie. Al met al een heerlijke avond die zeker voor herhaling vatbaar is.