1. Annebelle van Dijk

Aan te bevelen! Wij kwamen hier terecht toen we even een snel hapje wilden eten voor niet teveel geld. We kozen alledrie iets van de plate-service. Tot onze grote verassing kregen we 2 heerlijke amuses voorgeschoteld, hartstikke leuk en lekker. Het eten dat we erna kregen als hoofdgerecht was ook dik in orde, ik had spare-ribs en dat is vaak een gok maar hier waren ze heerlijk! Ook de koffie achteraf was tot in de puntjes verzorgd. Toen we weggingen kregen we een leuke goodie-bag omdat het Valentijnsweekend was. Dat was echt een totale verassing want we hadden enkel een hoofdgerechtje op. Hartstikke leuk dus. De dag erna'zouden we elders gaan eten met het hele gezin, maar dat hebben we afgezegd en verplaatst naar 't Schouwtje. En wederom: Geweldig genoten! Alles was mogelijk, 2 voorgerechten delen met de hele tafel, geen enkel probleem. Aanrader dus!