Op dit adres zit nu: Cafe Karel

1. Zoals al meer mensen hebben geschreven een groot drama. Ben hier een x in december geweest op een koopavond. Het was niet echt druk maar gewoon normaal,nadat we onze eerste ronde hadde besteld en ons drinken ophadden probeerde ik contact te krijgen met de bediening maar deden alsof ze niets zagen,terwijl drank toch echt omzet is. Toen er na 50 min nog steeds geen eten was kwam er dan eindelijk een serveerster welke ons vertelde dat we niet op de klok hoefde te kijken voor de 2 uur,onze tapas zouden met 5 min er aankomen.na ong 10 min eindelijk onze eerste ronde al met al een uur na bestelling.
    Daarna nog een paar x besteld maar het duurde weer zo lang uiteindelijk hebben we er 3½ uur gezeten en hebben we maar 5 rondes gehad. Dus hier komen we niet meer.

Het eten is opzich niet heel slecht maar men zou moeten kijken naar een betere structuur in keuken en bediening.