1. Ook hier is het vooral druk bij de afhaal. Hoewel de naam zoals-ie hier op deze site doet vermoeden dat we met een authentiek Thais restaurant te maken hebben, is het gewoon een Chinees-Indisch restaurant met een klein lijstje Thaise specialiteiten erbij. Hoe de bediening in het restaurant is kan ik (nog) niet beoordelen, maar de afhaalbediening is, zeker bij grote drukte, weinig attent - zo vergeten zij het (ook) hier bij afhalen standaard geserveerde drankje van het huis regelmatig aan te bieden of doen dit selectief - en oogt licht gestresst. Het eten is zeer goed, maar haalt net niet de perfectie van het tien minuten fietsen verderop gelegen Happy Palace. Afhaal-aanraders zijn de "Woo Ping"-combinatiegerechten;
    Bijvoorbeeld Babi Pangang "Woo Ping", met extra een beetje Foe Yong Hai, Koe Lu Yuk, gebakken banaantje, 1 sateetje en 1 loempiaatje (ofzo). Precies leuk voor 2 grote of 3 kleinere eters en bijna nooit meer dan 13,75 kwijt. De maandmenu's zijn er voor 2-3 pers. en 4-5 pers. en hebben elk een eigen, zeer originele - wat minder bekende gerechten over het algemeen - samenstelling. Service is wat minder, maar het eten is best een omritje waard (af en toe).