Op dit adres zit nu: Het Wolthuis

1. R. 133 punten

Gisteren met vier personen hier voor de eerste keer gegeten.
    Het eerste waar ik altijd naar kijk is het bestek; hier zaten vingerafdrukken op.
    Ook was het bestek aan vervanging toe; het was echt versleten.
    Zo waren aan de bovenzijde van het mes van mijn partner er kleine stukjes uit en ook de snijkant was niet al te best. Hij kreeg, toen hij daar om vroeg, wel meteen een nieuw mes.

Een persoon had een doorbakken biefstuk gevraagd, een ander een medium. Beide waren amper medium.
    De biefstuk die doorbakken had moeten zijn werd terug naar de keuken gestuurd (om terug in de oven te zetten??!!); deze kwam doorbakken half doorgesneden daarna weer terug...

Drie personen wilden apfelstrudel, een persoon een dame blanche. Helaas was dat schijnbaar niet goed begrepen, want we hadden twee apfelstrudel en twee dame blanche. De persoon die apfelstrudel had besteld, maar dame blanche kreeg, vond dat gelukkig niet heel erg, maar toch...
    In het ijs zaten nog kleine ijsklontjes.

Daarnaast hadden we bij het hoofdgerecht extra friet "besteld". Je zou toch denken dat dat er gewoon bij hoort, maar nee hoor, € 3,50 voor een klein schaaltje friet stond apart op de rekening vermeld.

Al bij al geen succes vonden wij alle vier, dus hier komen wij niet meer.

5,7