Op dit adres zit nu: Grand Café 't Oude Dorp

1. Eerste indruk was veelbelovend, chique restaurant/club. Aardige eigenaar/eigenaresse.
    Afgelopen valentijn, 14 februari 2013 was het zeer slecht georganiseerd. Wij hadden gereserveerd, bij binnenkomst werd niet naar de reservering gevraagd, maar kregen we direct een plaats aangewezen. Na anderhalf uur wachten op ons voorgerecht, lieten wij onze 2e chardonnay inschenken. Dit was overigens een andere Chardonnay die we eerst ingeschonken hadden gekregen (zoeter van smaak). Het voorgerecht hadden we zelf thuis ook wel snel kunnen maken en was dus niet speciaal (daar hebben wij 1,5 uur op gewacht). Vervolgens hebben we lang gezeten met onze lege borden voor ons die niet opgehaald werden. Na nog een half uur te hebben gewacht, besloten wij de rekening te vragen en te vertrekken omdat we ondertussen al 2 uur zaten en alleen een voorgerecht gegeten hadden. Overigens waren gasten die naast ons zaten later dan ons, en waren al met het hoofdgerecht bezig. Ook was er deze avond een bedrijfsborrel gaande in de andere ruimte, waar de aandacht volledig naar toe ging. Deze gasten kwamen later ook achter onze tafels staan en maakte een hoop lawaai en hadden al aardig gedronken. Kortom dit was erg slordig geregeld en dat op valentijnsdag.
    Wij hebben ons ongenoegen wel geuit naar de eigenaresse en deze heeft het verder wel netjes opgelost door ons een cadeaubon aan te bieden, maar dat maakt helaas de valentijnsavond niet meer goed.

Dus ja een 2e kans.
    Vandaag was het heerlijk weer en na een stukje lopen liepen we langs Lounz, het buiten terras was open en wij en nog wat anderen gingen op terras zitten in afwachting van de bediening. Na een half uur gezeten te hebben en niemand gezien te hebben (Lounz was wel geopend want er zaten ook mensen binnen), zijn wij weer vertrokken zonder iets genuttigd te hebben, de andere gasten zijn ook zonder bediend te zijn weer vertrokken.

Ik snap hier werkelijk helemaal niets van.

2,8