Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Oolderhuuske 3, 6041 TR, Roermond

1. Voor de eerste keer hier gegeten. Uitgebreide keuze uit 3 soepen/pasteitje, diverse voorgerechten, hoofdgerecht zelf samen te stellen met ruime keus uit vlees en vis, warme groente, aardappels. Ik vond de koude groente/salade wat aan de magere en simpele kant. Je kon kiezen uit wat sla, stukjes tomaat, gesneden komkommer. Nagerechten ook lekker, vooral de mousse. Verder waren er diverse soorten ijs en slagroom. En kleine amuses: panna cotta, warme kersen en tutti frutti.
    Bediening heel vriendelijk en attent. In het begin kwamen ze voor mij te vlug vragen wat ik wou drinken, later bleven ze langer weg (te lang).
    Algemene opmerking: de warme gerechten waren een beetje aan de lauwe kant, mocht van mij wat warmer. De koude gerechten werden gepresenteerd op ijs, waardoor ze koel/koud bleven.