1. Gisterenavond (16-2) heerlijk gegeten bij Reyna Be. We hebben tapas gegeten. De porties vonden wij ruim in vergelijking met andere tapas restaurants.
    De bediening is inderdaad jong, maar dit hebben wij zeker niet als vervelend ervaren.
    We hebben 2 keer nieuwe gerechtjes besteld en dat ging zeer vlot. We hebben absoluut niet lang hoeven wachten.
    Enig minpuntje. We hadden een tafeltje voor 2 gereserveerd en het leek erop alsof alle gereserveerde tafeltjes in het midden van het restaurant waren.
    Mensen die niet besproken hadden konden gewoon aan tafels langs de wand gaan zitten, wat een betere plek is dan middenin het restaurant.
    Naar ons idee zou je de mensen die reserveren de betere plaatsen (en volgens ons zijn die langs de wanden) geven.
    Maar voor de rest was het een zeer geslaagd etentje en de rekening aan het einde was ook zeer acceptabel voor wat we gegeten hadden.
    Wij zouden zeggen. Ga zo door en tot de volgende keer.