Op dit adres zit nu: 50|50 Food

1. Gereserveerd voor twee om half acht. Ondanks de sneeuw waren we exact op tijd.
    Desondanks moesten we een kwartier wachten op onze tafel.
    Het duurde meer dan één uur, na twee keer vragen voordat er maar iets van eten op de tafel gezet werd. De gerechten van de eerste ronde werden in een tijdbestek van meer dan een uur uitgeserveerd. Ondanks dat er beterschap beloofd was, duurde het uitserveren van de gerechten van de tweede ronde weer langer dan één uur. Om 10 uur ging de keuken dicht en waren er nog slechts enkele gerechten te verkrijgen en ijs. Maar geen Sushi, maki's etc.
    Het is dus niet all-you-can-eat maar all-you-get-in-two-hours.
    Ook te trage ongeïnteresseerde bediening. Ze kunnen een beetje drukte echt niet aan.
    Rondom ons zijn er mensen, die later dan ons binnenkwamen, zonder wat gegeten te hebben weer opgestaan en weggegaan.
    De kwaliteit van het eten was wel goed.
    Wij komen hier niet meer terug. Vele andere sushi restaurants die het wel goed doen.