1. silvia1969

Vanavond zouden wij een Marokkaans buffet doen via vakantieveilingen geboekt op 2 december 2012.
    Vanochtend (16 februari 2013) werd ik gebeld door De Heerlijckheid in Barendrecht dat de avond is geannuleerd omdat er een conflict zou zijn tussen hen en vakantieveilingen.

Volgens mij ligt alles vast in contracten en heb ik als klant niets te maken met een conflict.

Mijn partner werkt in het weekend en had speciaal voor deze avond vrij genomen.

Vakantieveilingen gebeld. Zij geven aan dat ze weten dat de avond is geannuleerd, maar dat er niets bekend is over een conflict met hen.

Op de site staan nog steeds aanbiedingen van De Heerlijckheid in Barendrecht op dit moment.

In de recensies heb ik gelezen dat er wel vaker rare dingen zijn met De Heerlijckheid. U bent dus gewaarschuwd.

Hoe het eten is kan ik niet beoordelen helaas.
    Wel over de klantonvriendelijkheid aan de telefoon.

Vindt het echt buitengewoon teleurstellend.