Op dit adres zit nu: Agora

1. Eens maar nooit meer.
    Na een toch redelijk goed begin van een ouzo van de zaak, wat tegenwoordig de standaard lijkt te zijn voor elk Grieks restaurant, en een vlugge service wat betreft de eerste ronde drankjes viel het in het water.

Erg langzame service vooral nadat er meer dan 5 tafels bezet zijn, personeel schuift bij andere klanten die zij schijnen te kennen en blijven er letterlijk een half uur zitten keuvelen. Na een voorgerecht wat na afloop laat werd afgehaald, en een hoofdgerecht wat lauw geserveerd werd, op een nota bene koud bord, heeft het vervolgens nog een tijd geduurd voor de tafel werd afgeruimd. Hierna meteen om de rekening gevraagd die net zo lang als het eten op zich liet wachten. Hierna meer dan het verschuldigde bedrag neergelegd en tevens een paar minuten gewacht voor dit werd opgehaald om ons vervolgens te weinig wisselgeld terug te krijgen zonder dat we het zelf ook maar over fooi hebben gehad.

Wat ons overigens ook opviel was de hoge dichtheid aan vaste klanten, iets wat misschien de goede cijfers hier kan verklaren?