1. Eten & Drinken
    Een 2, waarom? Mijn pizza kwam volgens mij uit de diepvries, de gemiddelde pizza uit de supermarkt is zeker net zo lekker.. Een pizza moet een echte lekkere bodem hebben en niet zo'n standaard diepvries bodem met een veel te dikke laag olie eroverheen.
    Mijn vriendin bestelde een lamsrack, deze was niet goed bereid en had meer weg van een karbonade..

De sfeer
    Het ziet er allemaal ok uit, maar het is zeker geen tent waar ik langer dan een half uur wil zitten. Als ik ga uit eten wil ik er graag een avondje uit van maken en zit ik het liefst ergens een dikke 2 tot 3 uur.

De service was heel traag, we hebben een dikke 20 minuten moeten wachten op stokbroodjes en drinken, er zaten op dat moment ongeveer 10 mensen in het hele restaurant...

Prijs / Kwaliteit
    De prijzen zijn wel heel laag en je mag dus eigenlijk ook niet te veel verwachten. Maar zo goedkoop uit eten doe ik niet weer, dan geef ik liever 6 keer zo veel uit en dan wel lekker eten en gezellig zitten.

3,5