Op dit adres zit nu: Ariana

1. Heerlijk!! Eet vaak op De Markt maar ook al mijn ervaringen bij dit restaurant, naast de Schouwburg, zijn heel erg goed. Sinds begin februari van eigenaar veranderd met plannen voor aanpassen van de kaart. Vooral de Maki-Sushi's (Rolls) zijn echt super, Kushi-maki/ Ebi tempura maki (gefrituurde garnaal)** en Tori-maki met Mango-saus (kip-sushi)**. Gedeelde 1e plaats en weinig andere japanse restaurants in NL die aan de restaurants in Arnhem tippen. Wens ze heel veel succes en raad ieder aan dit restaurant uit te proberen.

**Pluspunt is ook geen meerprijs voor bepaalde sushi's.
    Hoop wel dat ze ook Usuyaki (Ribeye/beefrolletjes) op de nieuwe kaart zetten..

Vorige recensies van Recensent Paul S

• Gister business dinner gehad bij Sushi-4-You: de prijs kwaliteit verhouding is natuurlijk super goed. Veel keuze uit heerlijk vers en goed voorbereid eten. Vooral goede keuze uit Maki-sushi's wat mijn persoonlijke favorieten zijn... Tempura Ebi, Tori en zeker ook de crispy maki :) Hoop dit restaurant nog vaak te mogen bezoeken!

• Gemiddeld een 6.9 is een beetje aan de lage kant. Het eten is van erg goede kwaliteit en vooral ook erg lekker!! 's winters een beetje koud door veel tocht van 2e buitendeur.. maar daar hebben wij nu geen last van. Lange periode speciale intro-prijs van € 18.50 gehad, wat de prijs/kwaliteit verhouding nog veel beter maakte. Iets goedkoper dan de andere aanbieders en blijft als nummer 2 (voor mij) in Arnhem een zeer goede aanrader met een heerlijke "Tempura Ebi Maki" :)