1. Natuurlijk een van de mooiste en dus favoriete plekken om na of tijdens de wandeling 'n pauze te maken. Voor mij en vele M'trichtse vrienden. Jammer dat de sfeer van gemoedelijk naar zeer klant onvriendelijk gegaan is. Ik zal 'n voorbeeld geven (er zijn er veel meer) van vandaag. (9-02-2013) We waren met z'n vieren lekker wandelen en gingen zoals vaak 'n hapje en drankje doen bij 't Hert". Terwijl we nog uitgebreid in gesprek waren en ook nog niet klaar met onze versnaperingen,stond ineens de kelner aan onze tafel en vroeg met luide stem of we nu konden afrekenen. Normaal zijn wij assertief genoeg maar op dat moment zo verpopzakt(Maastrichts dialect voor verbouwereerd)dat gelijk de hele goeie sfeer weg was en wij ook maar gingen. We zaten daar dus niet lang ofzo! En echt goedkoop is 't eten niet dus zou men verwachten dat rustig te mogen opeten. Goed ,het is maar 'n voorbeeld van toevallig vandaag maar er is natuurlijk meer aan de hand. Toch zeer vriendelijke groeten,Mink. P.S. De muziek zou ook zachter kunnen in 'n kleine ruimte waarin men graag ook wat wil praten (restaurant,toch?)