1. Sluit mij geheel bij vorige schrijver aan. Vandaag 26 oktober 2007 hier geweest. De huidige manager (klein chinees vrouwtje) is rondom onbeschoft. Heb hier een sate garni kambing bestelt en een Telor Blado (eitje in sambal). Krijg er alleen een karig beetje rijst bij. Een aantal weken terug kreeg ik nog een héél ei, maar die is tegen dezelfde prijs ook al gehalveerd. In vroeger management zat er tenminste nog wat kroepoek en atjar bij. Ook de bestelling van mijn drankje bleek moeilijk te zijn. Ik heb haar bij het bestellen zelf twee maal gezegd dat ik geen ijs in mijn drank wil. Krijg ik dus tóch ijs. Ik heb het teruggestuurd. Toen ik haar op het feit van "Garni" aansprak, kreeg ik te horen dat ik alleen maar ruzie liep te maken. De maat is voor mij vol. De overgang van de naam Sarinah" naar Luilekkerland kon ik mij niet veel schelen. Sinds daar een chinese de leiding heeft,is het daar zwaar achteruit gegaan.Mij zien ze er niet meer terug. Na ruim tien jaar lang trouwe en vaste klant geweest te zijn.

2,9