1. Patrick van Ewijk

wij gaan hier regelmatig eten....het is er super lekker eten en de sfeer is heel erg huiselijk !
    totaal niet te vergelijken met de andere wok restaurants waar we geweest zijn !!! dit is echt geweldig !
    de mensen die we hier mee naar toe nemen die blijven ook altijd terugkomen juist omdat ze de aankleding van het restaurant, het personeel, het lekkere eten en de sfeer heel erg leuk vinden.

het eten op zich is erg uitgebreid en heerlijk van smaak...diverse keuze...echt teveel om op te noemen ik heb dan ook niks slechts te melden over eastern plaza !!
    zou zeggen ontdek het en je bent totaal verslaafd.....hier kom je nooit meer weg !!!

ook met kinderen kun je hier goed terecht een hele speciale kinderhoek met bioscoop, schminken, spelcomputer, en speelhoek voor de kleintjes......er is altijd personeel in de kinderhoek aanwezig om een extra oogje in het zeil te houden.