Op dit adres zit nu: Beau Sai

1. Waarom gaan jullie toch zo vaak naar Wageningen? Dat vroeg mijn dochter en ik antwoordde: Voor Eatcetera etcetera . Er is weer een nieuwe kaart en laten we eerlijk wezen. Wie krijgt er thuis nu een duo van hert rilette van hertenbout met hazelnoten en gemarineerde rauwe hertenrugfilet met een frisse salade op zijn bord als voorgerecht. Misschien de jagers die we later op de dag tussen Wolfheze en Renkum zijn tegengekomen. Maar wij? Wij jagen niet,maar vinden het hert wel lekker.

Vorige recensies van hans sprakel

• Een half jaar later bezoeken we dit restaurant opnieuw. De omgeving van Wageningen is een bezoek altijd waardvoor fietstochten en wanelingenen daarna tijd nemen voor lekker eten. Duo van zalm en een verwarmde geitenkaas als voorgerecht. Het hoofdgerecht was de verse zalmforel ende moot was groot genoeg. Goed gestoomd naar mijn eigen inzicht. Aardappeltjes in roomsaus .M'n tafelgenote had andere aardappelen. Een puree, waarvan ze het recept graag zou willen hebben. Haar keuze was geconfijte lamsschouder en ook zij vond het smullen. Een taartje met Betuwse appeltjes als dessertmaakte het menu helemaal af. Zo'nmenu vind je nergens voor die prijs en aan tafelkrijg je echt de aandacht die jij wilt.

• Eatcetera, waar uit eten een beleving is! Ook internationale gasten kun je prima uitnodigen in dit restaurant al was het alleen om maar om de namen van de voorgerechten. Hier krijg je een licht gerookte Schotse zalm of Zeeuwse mosselen of Salade " Perigourdine" met gerookte eendenborst of in rode wijn gepocheerde Gieser Wildeman peer met geitenkaas. En dat is nog niet eens alles van de voorgerechten. Zeer aan te bevelen.