1. 2 februari 2012

Na jaren bij La Bamba goed te hebben gegeten, nu een ervaring om nooit meer terug te gaan.
    Volgens mij is La Bamba van eigenaar gewisseld. Dit moet geen probleem zijn voor de gasten.

Om 19.00 uur gereserveerd en aanwezig. Er werd onhoffelijk gevraagd of wij iets wilden drinken. Snel erna de bestelling opgegeven. Het duurde tot 20.00 uur voor het eten kwam. Tussentijds niet meer gevraagd of wij nog iets wilden drinken. De aandacht vragen van het personeel hielp niet.
    Wij waren ruim een half uur klaar met eten en maar weer zelf gevraagd om de dessertkaart. Werd niet echt gewaardeerd door het personeel.

Na gevraagd te hebben of wij konden bestellen de bestelling opgegeven. Werd in 3 fasen gebracht.

Bij het betalen een fout in de rekening en bij het pinnen nogmaals een te hoog bedrag ingevoerd.

Werd allemaal afgedaan met o sorry.

Het eten was niet slecht, maar alles er omheen wel. Tevens was het echt koud in het restaurant.

Kortom een slechte ervaring en wij komen niet meer terug tot dat het personeel met klanten weet om te gaan.