Op dit adres zit nu: 't Geheim van Bergen

1. 1-2-2013: We hadden een dinerbon gekregen twv 50 euro. De website beloofde een uitgebreid menu met vlees, vis en bijgerechten. Die bleek echter verouderd, want nu is het een restaurant waar alleen vis te krijgen is, en geen alcohol.

We moesten zelf ons eten bestellen bij de balie, een soort van wokrestaurant-principe dus. Dat werd niet geheel duidelijk uitgelegd. Het bestelde eten kwam vrij vlotjes, en was erg lekker. Wel bevreemdde het ons dat we plastic borden kregen. Wie cola bestelt, krijgt een blikje.

De bediening was erg onervaren. Nadat we klaar waren, is de serveerster zeker 8 keer langs onze tafel gelopen zonder iets af te ruimen. Toen we haar aandacht trokken en zeiden dat we klaar waren, antwoordde ze met een 'oh!' en liep verder. Uiteindelijk hebben we zelf de borden maar opgestapeld en aan de kant gezet. Druk kan ze het niet gehad hebben, er waren maar 3 tafels bezet.

We besloten nog een koffie en een thee te nemen, maar dat duurde erg lang. Bij het afrekenen presenteerden we onze dinerbon. Dat was geen enkel probleem, alleen hadden we voor ongeveer 30 euro gegeten, en geld terug was niet mogelijk. Er werd niet aangeboden om een dinerbon van 20 euro als wisselgeld te geven, waarop we besloten het zo maar te laten zitten. Terugkomen was toch al geen optie, ondanks dat het eten echt goed was.

Onze indruk was dat het restaurant gerund wordt door mensen zonder horeca-ervaring. Dat is op zich geen probleem, maar een slagvaardige bediening is toch echt wel het minimum. Daar was hier geen sprake van. En plastic servies kan echt niet.

6,3