1. Afgelopen woensdag weer met mijn vriendin gegeten bij Restaurant Mykonos in Lisse. Het is een top restaurant waar wij dan ook zeer regelmatig komen. Het restaurant is knus en gezellig en heeft veel sfeer. De bediening is altijd gezellig en erg behulpzaam. Bij binnenkomst in het restaurant werd onze jas aangenomen en werden wij naar een gezellig tafeltje gebracht. Vervolgens kregen wij zoals altijd een heerlijk glaasje ouzo van het huis!

Erg leuk! Sinds kort heeft Restaurant Mykonos onbeperkt tapas eten van dinsdag t/m donderdag. Leuk om eens met vrienden te doen en de verschillende gerechtjes te kunnen proeven. De kwaliteit van het eten is altijd goed! Heerlijke gerechten die o.a. door chefin Janoula worden klaargemaakt. Wij genieten elke keer weer bij de Griek, die natuurlijk wordt gerund door de hele familie Arabatzis. Wajos, Janoula, Thanasi en Daniel ga zo door, ons zien jullie snel weer terug!