1. Vanavond bij herberg de coeckepanne in Lierop geweest met een optimel voucher (tweede pannenkoek gratis) Bij aankomst bleek dat ze niet meer mee deden aan de actie omdat ze zelf een jubileum actie hadden (een pannenkoek van 11.50, een menu van 15 euro en een loterij!) Toen ik zei dat ik recht had op inlevering van mijn voucher zeiden ze dat ze vanaf half december ook niet meer op de optimel site vermeld stonden. Maar hoe kan ik dat nu weten, ik heb begin december deze vouchers al besteld en toen stonden ze wel op de site en deze vouchers zouden tot maart 2013 geldig zijn. Ze bleven erbij dat ik ik ze niet meer in kon leveren, we zijn weggelopen omdat ik het er niet mee eens ben dat ze zich zomaar kunnen terugtrekken uit zo'n actie, ze wisten in december ook al wel dat ze in 2013 een jubileum te vieren hadden en hebben ze zich toch voor de actie opgegeven.Waardeloos restaurant, om totaal geen compensatie te bieden als je speciaal naar hun toekomt met een bon van een lopende actie!