1. Via kennissen terecht gekomen bij de Boekanier, via vakantieveillingen uiteindelijk gereserveerd.
    Door ziekte de reservering moeten annuleren en gevraagd op een later moment te reserveren.
    Hierop moest men eerst kontakt opnemen met vakantieveillingen om te kijken hoe die hierin stonden.
    Een dag later werden we terug gebeld met de mededeling dat verplaatsen van de reservering niet mogelijk was.
    Dit staat overigens in de voorwaarde. Wel hadden we gerekend op enige coulance...

1. Pepijn List
    Van restaurant

Geachte Albert,

Zoals u al in uw recensie beschrijft heeft u helaas uw reservering bij ons restaurant moeten annuleren. Wij hebben u toen gemeld dat dit volgens de voorwaarden van vakantieveilingen niet mogelijk is, maar dat wij ons best wilden doen voor u omdat wij het vervelend vonden dat u niet van uw arrangement gebruik kon maken.

Wij hebben de volgende dag contact opgenomen met vakantieveilingen (onze accountmanager is 's avonds na 18.00 niet meer bereikbaar) om de situatie voor te leggen. Vakantieveilingen gaf echter aan dat dit niet mogelijk is en zij verwezen hierbij naar de voorwaarden. Concreet hield dit in: wij vangen alleen onze centjes van vakantieveilingen als de boeking + het arrangement heeft plaatsgevonden volgens de voorwaarden.

Ons inziens hebben wij echter ons uiterste best voor u gedaan en wij vinden het dan ook erg jammer dat u een dergelijke beoordeling over ons restaurant schrijft over een kwestie waar wij niets aan kunnen doen.

Desondanks hopen wij u nog eens te mogen begroeten in ons restaurant en voor een gezellige en smaakvolle avond te kunnen zorgen.

Met vriendelijke groet,

Restaurant de Boekanier