1. tirza mooijman

Afgelopen vrijdag vierden mijn ouders hun 50-jarig huwelijk. Ik had vooraf gebeld en gevraagd of het mogelijk was dat wij met 8 personen à la carte konden eten. Dat was inderdaad mogelijk. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw, die het ons de hele avond geweldig naar de zin heeft gemaakt. We hebben gebruik gemaakt van het 3-gangen arrangement van € 28,50 waarbij je zelf je menu kunt samenstellen. Ik geloof dat zo'n beetje alle gerechten van de kaart zijn besteld en dat was totaal geen probleem. Vooraf waren er gerechten als gegratineerde brie op vruchtenbrood, zalm carpaccio en huisgemaakte pomodorisoep. Als hoofdgerecht hebben wij genoten van de de voortreffelijk gebakken kalfslever. Mijn ouders hadden de zeewolffilet en de lamsrack en mijn kinderen hadden gekozen voor de maiskip en de pasta. Het nagerecht maakte het feest compleet: een heerlijke proeverij van de chef met als klap op de vuurpijl wat vuurwerk voor het jubilerende paar! Ook fantastisch dat er goed rekening werd gehouden met de verschillende allergiën van mijn schoonzuster (gluten, eiwit e.d.). Een heerlijke zaak, met een warme sfeer, heel vriendelijk personeel en onovertroffen eten voor een goede prijs. Bedankt voor de gezellige avond, mijn ouders hebben genoten!