Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Kaai 31, 4524 CL, Sluis

1. Eindelijk de bekroning van hun werk.
    Romangna staat in de gids van WHERE CHEFS EAT die over 400 chefs gaat over gans de wereld waar de chefs zelf even gaan uit eten.
    En het is zeker geen verassing Romangna staat in deze gids, en terecht, hun eten is klasse en een recensie is voor dit restaurant overbodig als je weet welke sterren daar gaat eten.

Meer dan kwaliteits eten kunnen ze ook niet serveren.

Een bezoek zeker waard !

Vorige recensies van de smet

• Ga er soms als ik in Sluis kom, mijn laatste bezoek was op 28/08/2010. Is een goede pizzeria, maar heeft anders zeer weinig tot geen Italiaanse specialiteiten op zijn kaart staan, de pizza's daar gelaten en dit voor een Italiaanse ristorante.

Het vlees is ook altijd gegrild wat toch de goede smaak van het vlees niet bevordert, de salades zijn zeer fris en brood bij het voorgerecht is daar onbekend.

De grootste tekortkoming voor deze zaak zijn de amateuristische servietten, een ijssalon gebruikt veel betere.

De bediening is ook ondermaats voor deze zaak.