1. Komen al vanaf de begin jaren 90 1a 2 keer per jaar bij Bon Vivant spareribs eten. En eigenlijk tot volle tevredenheid. Spareribs zijn er erg lekker en al jaren dezelfde kwaliteit. Soms kan het wel eens even duren als het druk is, maar nooit buiten proportie. Heb over de bediening nooit klachten, en we zijn er toch al tientallen keren geweest. Het is allemaal lekker losjes en niet van dat opgeprikte gedoe. Kan natuurlijk altijd iemand z'n dag niet hebben of niet overlopen van vriendelijkheid maar wij kunnen het ons niet herinneren.
    Over kwaliteit van het eten kun je natuurlijk altijd discussieren. Wij komen voor de spare ribs maar hebben ook wel tafelgenoten gehad die andere gerechten bestelden en daar ook tevreden over waren. Het is geen gelegenheid waar je top gerechten kunt verwachten dan moet je een paar deurtjes verder wezen. Wat ik ook vind, is dat de kwaliteit/prijs verhouding misschien wat uit het lood is geslagen. Dat de prijzen wat te hoog zijn voor de kwaliteit die je krijgt. Samengevat: gewoon lekker eten in een hele sfeervolle gelegenheid waar het goed toeven is.