1. Irma en marlot

14 jan 2012 zijn wij gaan paardrijden in Meijendel, over het strand en weer terug.
    Door de hevige sneeuwval waren we verdwaald geraakt, gelukkig troffen we aardige mensen aan in dit restaurant. Waar zelfs ons paard een super plek kreeg om bij te komen in een van de stallen. Na heerlijke pannekoeken en choco met stevige slagroom. Mocht ik meerijden met een van de exploitanten naar mijn auto met trailer die verder weg stond. Ik mocht de weg voor leveranciers inrijden.
    Helaas zat er een bekeuring achter de ruitenwissers omdat ik deze weg ingereden was. Ik ga hier niet mee akkoord, ik hoop dat een van de exploitanten willen getuigen dat ik deze weg in mocht rijden.

1. Dat wil ik graag voor je doen zodat je die boete niet krijgt ik heb je die stal plek toen gegeven en jou toestemming gegeven om daar in te rijden.... Ik ben de zoon van Kees-Jan Bouman en toevallig is dat de exploitant (al 30 jaar) van Meyendel!!

Ik wil je graag helpen..

Gr. Dax Bouman

P.S. Je kan me vinden via 070 51 796 01 ( Meyendel)
    Kan ook naar Eric Camphens vragen en zeggen dat ik dit voor je wil doen!!