1. Het eten zelf is prima, en BK Utrecht was vroeger vaak een door mij gewaardeerde plek om even snel wat maagvulling te halen. Niks hoogstaand, maar wel vol smaak en voordelig ook. Het grote nadeel van deze vestiging is wel dat ze de sterkte van het personeel niet altijd aangepast hebben aan de drukte. Zeker op het station zijn wachttijden van langer dan tien minuten dodelijk. De trein moet immers ook gehaald worden.
    Fataal is het weghalen van de zitplaatsen (daar zit nu een Starbucks). Een Whopper menu, met een al moeilijk vasthoudbare whopper, gecombineerd met friet en cola, is praktisch gezien niet staand te eten. M'n eten in de stationshal uitspreiden over een bankje zie ik ook niet echt zitten. Een restaurant zonder zitplaats werkt voor mij niet. Ik ben er nog twee keer geweest sinds de verbouwing, maar mijn advies is: sla deze BK over!