Op dit adres zit nu: Tafelen

1. Wij hebben regelmatig bij Kook gegeten en dat is vaak goed bevallen. Wij gingen vaak vroeg, waardoor het eten nog vers was en het meestal niet te druk was. Dan is het dus goed te doen. Overigens leveren de koks en een deel van de bediening fijne service, dus wij hebben het vaak goed naar ons zin gehad.

Met Kerst zijn we ook geweest. Ook toen was het niet te druk. Het eten was goed, op wat uitdroging bij de kant en klare producten na. De service was echter verschrikkelijk. We waren met een wat grotere groep en hadden daarom gevraagd om een tafel met stoelen. Anders zit je op een bankje en moet iedereen dus opstaan voor een ander. Toen we aankwamen werden we dus mooi aan een tafel met bank gezet en een andere tafel was niet mogelijk. Dat terwijl er meerdere tafels vrij waren voor hetzelfde aantal personen, die de volle 2,5 uur niet bezet zijn. Vervolgens werd onze tafel een kwartier voor tijd leeggeruimd. Daarna kwam er elke minuut wel iemand langs om ons letterlijk weg te kijken. 5 minuten voor tijd werd ons gevraagd weg te gaan, omdat andere mensen al een tijdje op ons stonden te wachten. Dit was echt absurd. Teleurgesteld zijn we afgedropen en we gaan ook waarschijnlijk nooit meer terug.

Al met al kan het echt we een leuke ervaring zijn bij Kook, maar je moet het echt treffen en ook voorbereid zijn om geen minuut langer dan de gereserveerde tijd te blijven en er rekening mee te houden dat je zelfs al eerder weg moet en/of weggekeken wordt. Het versgemaakte eten is goed en ook de desserts zijn voldoende.

5,9