1. Traktatie van mijn moeder i.v.m. viering verjaardag. Wij werden aangenaam verrast door een gastvrije ontvangst (en dat gevoel zou ons die avond niet meer verlaten) in een heerlijke in een in landelijke stijl aangekleed restaurant met leuke details (o.a. lampen en salontafel) en een mooie schouw waarin wat ons betreft een vuurtje in had mogen branden. Verder was opvallend dat ook de temperatuur heel aangenaam was en bleef. De bediening allert, verzorgend en vol aandacht. Zo hoort het.
    Een mooie kaart met gerechten, die eenmaal geserveerd, met veel vakmanschap, aandacht en liefde bleken te zijn bereid. Hulde! Ook de porties waren aangenaam van formaat, je komt niets te kort en je hebt niets te weinig. Extra benoemenswaardig waren o.a. voorgerecht "Boswandeling", een heerlijk proeverijtje, leuk gepresenteerd en een echte aanrader. Ook een echte aanrader was het "oosters pannetje", vegetarisch maar ook de voor de echte vleeseter een genot. En geloof maar dat ik dat ben. Ik ben geen toetjesmens maar mijn disgenoten hadden zich laten verwennen met creme brulee en de smakgeluiden waren niet van de lucht, dus ook bijzonder lekker. En tot afsluiting nog gewoon, maar wat is gewoon, heerlijke koffie. Wij komen zeker terug, al is het helemaal uit Zeeland. Ga zo door!