Op dit adres zit nu: Villa Polder

1. Afgelopen week hebben we bij de kastanjehof met 4 personen een high tea gehad vanuit een groupon actie.
    Wat een aanfluiting. Bij binnenkomst kregen we bij de tafel een lekkere prosecco. Vervolgens zagen we een tijd niemand. De amuse en daarna soep werden geserveerd, prima van smaak. Alles zonder toelichting of gesprek met serveerster. We hebben zelf maar naar de thee gevraagd nadat we ruim 30 min binnen waren. De verwachting bij een high tea is toch een pot heet water met verschillende smaakjes thee erbij. We kregen echter een kleine koffiekopje met earl grey thee.
    Personeel was niet alert, we hebben meerdere malen moeten wenken of roepen. Thee serveren was erg mager, we hebben gevraagd of we de kan niet op tafel mochten houden, maar er waren slechts 2 kannen voor het hele restaurant.
    De vegetarische quiche was met ham, na de serveerster hierop gesignaleerd te hebben kwam de reactie 'sorry dat is dan een foutje van de kok' en weg was ze weer. Er kwam geen vervangend vegetarisch gerecht terwijl we hadden gereserveerd voor 1 vegetarier. De pizzastukjes waren lekker, maar lauw. De kleine sandwiches zagen eruit alsof ze al lang op ons stonden te wachten, de bovenkant was droog/ hard. Ook de garnering, een augurkje, stukje biet, olijfje, was volledig uitgedroogd. De ham was ontzettend taai en is blijven liggen. De tapennade, brie, zalm, was prima. De serveerster vroeg niet of alles naar wens was, en het viel haar schijnbaar ook niet op dat bijna alle ham er nog lag. Tussen hartig en zoet zat een lange periode, zo lang dat we ons al begonnen af te vragen of dit niet alles was.
    Vervolgens de zoetigheden. Waaronder een parfait met hele peperkorrels (niet gemalen dus) die we niet direct opmerkten en die dus behoorlijk pittig waren bij het doorbijten. Alle smaak van de andere zoetigheden werd daardoor teniet gedaan. Echt geen aanrader,de parfait moest ook nog zo'n 10 min staan, anders was er met de vork niet in te komen zo hard was deze bevroren.
    Nadat we deze laatste gang met zoetigheden hadden gehad hebben we nog een tjid zitten wachten op de serveerster. Die zagen we niet meer. We zijn dus zelf maar naar de uitgang gelopen en hebben daar afgerekend, daarbij werd niets meer gevraagd of gezegd.
    Slechte bediening met geen of heel weinig contact, thee moesten we bijna om smeken om nog bijgeschonken te worden. Een high TEA waarin we misschien 3-4 kopjes hebben gehad in een periode van 2,5 uur. Al met al een ontzettende teleurstellende ervaring. Ons groepje zullen ze daar dan ook nooit meer zien.

1,4