Op dit adres zit nu: De Librije

1. Vastenburg

Met "hoge"verwachtingen naar zusje van Librije.
    Ons gezelschap betrof een persoon die geen visliefhebber is.
    Zijn voor het 6 gangen menu gegaan met bijpassend wijnarrangement.
    De vraag of wij blad of sprankel water erbij wilde, beantwoord met gewoon kraanwater. Was geen probleem.
    De amuses waren goed, echter het staartje van het sprotje en de lege eischaal met lepeltje op ons schoteltje gelegd, wat later bleek bedoeld was voor het overigens heerlijke broodje. Echter werd dit broodje gewoon op de restjes van de amuses gelegd.
    M.i. Toch op zijn plaats geweest om een nieuw schoteltje neer te zetten.
    Het menu bestond uit 4 visgerechten en voor een persoon uit vlees. Echter kregen we allemaal steeds dezelfde wijn geserveerd, zowel voor vis als vlees gerecht.
    Voor 6 gerechten is de verhouding van 4 vis en 1 vlees gerecht niet in verhouding.
    De koffie en munt thee hebben wij genoten in de binnentuin. Mooie locatie, met warmte heater en dikke plaids.
    De bediening was goed en sommelier vertelde iets over de wijnen, die verrassend en bijzonder goed waren. Zeker de "champagne" uit Engeland.
    Bij het afrekenen toch op de rekening een bedrag van €20 gerekend voor het kraanwater! Dit vonden wij toch erg bijzonder en jammer. Zeker als je voor een wijnarrangement €220 betaalt.
    Concluderend hebben wij een avond gehad, met goed eten maar als we dit vergelijken met andere 2 sterren restaurants dan hebben we toch wat dingen gemist.