Op dit adres zit nu: Oma's Soep Express

1. Frieda Bleeker

Gisteravond gegeten in de kelder van het Hof van kampen. Niet voor de eerste keer. In het verleden was het altijd prima. Gisteravond een echte misser!!!
    De rode wijn was koud, kwam uit de kleder volgens de bediening. Geen oplossing of excuses. Na een uur te hebben gewacht kregen wij ons voorgerecht. Brood is alleen gratis als je een voor-, hoofd,- en nagerecht besteld!! Zet het gewoon op de kaart. Soep was lauw tot koud, geen reactie van de bediening. Weer een uur wachten op ons hoofdgerecht. Bij de lamshaas zat een sausje in een kommetje. Toen de bediening deze bracht, zag hij dat de saus geschift was en nam hij deze weer mee. Zag er niet uit! Maar hij kwam geen ander schaaltje brengen of uitleg. Bij afruimen tafel aangegeven, wat is er met de saus. Ja, zegt de bediening, ik dacht al dat ik iets vergeten was!! geen excuses of iets anders. Op de reactie van een tafelgenoot, maak het dan maar goed met een kopje koffie, ook geen reactie. We hebben dan ook maar geen nagerecht genomen. en zijn nadat we een kop koffie hebben gedronken vertrokken! Blijft een sfeervolle locatie, maar doe wat aan de service en houd de kwaliteit van de gerechten in de gaten.

5,3