Op dit adres zit nu: Splendido

1. Ik ben een echte pizza-liefhebber, maar dit was een grote teleurstelling. Het is dat ik kon zien dat de pizza ter plekke werd bereid, anders zou het voor mij een diepvriespizza van euroshopper zijn geweest.
    Gekozen voor pizza Di Mario. gezien de naam van het restaurant, kennelijk de specialiteit. Ik hoop dat het restaurant een zeer slechte dag had, want de prijs van € 12,50 is dit niet absoluut niet waard. De bodem was droog. De tomatensaus was te zuur. Volgens de menukaart zou de pizza onder meer belegd zijn met ansjovis en oregano. Ansjovis heb ik niet aangetroffen. Oregano was kennelijk de droge kruiden variant, maar was nauwelijks op de pizza aanwezig. De pizza was wel redelijk belegd met de andere ingredienten, maar absoluut smakeloos.
    Het personeel was vriendelijk, maar hebben niet het Italiaanse temperament. Hoewel het restaurant 6 etende gasten had, ging het allemaal erg langzaam.
    Het restaurant zelf was eenvoudig ingericht en dit heeft z'n charmes.
    Jammer, maar in dit restaurant ga ik niet meer eten. Een diepvriespizza heeft meer smaak. Jammer dit soort pizza's in een restaurant worden geserveerd.

1,4

1. als u ziet dat de pizza voor uw neus word bereid dan neem ik aan dat u weet wat u voor u krijgt
    of ik ben nou slim en u nou zo dom
    u vond de tomaten saus te zuur
    wellicht ben u verzuurd
    wij komen er jaren maar nooit geen klachten over het eten
    ga u maar lekker van u diepvriespizza genieten want dat zal wel in uw budget vallen
    wij vinden dit soort mensen zo zielig
    neemt u een gerust een smakenlijkloze fabrieks pizza uiteraard beter dan een verse goed belegde pizza
    past wellicht beter in uw budget

2. Beste Joop,
    Bedankt voor uw reactie. Mijn recensie is van januari 2013, dus hoop ik van ganser harte dat Di Mario zich in die 2,5 jaar verbeterd heeft.
    Als u al jaren tevreden bent over de pizza's die Di Mario serveert en geen behoefte heeft aan een andere smaakbeleving of iets nieuws wilt proberen, blijf er dan vooral eten. Prima toch!
    Vanaf januari 2013 heb ik inmiddels vele pizza's gegeten, maar moet ik tot mijn spijt zeggen dat de pizza die ik destijds bij Di Mario heb gegeten mij nog steeds negatief in het smaakgeheugen gegrift staat.